Hírek

Aktuális hírek információk első kézből:

(A mellékletek megtekintéséhez Adobe Acrobat Reader szükséges)

Változó Tartalom:

-Tájékoztatáó a 2022. évi határszemléről    SKM_C25822051616010

-Változás Tüdőszűrő vizsgálattal kapcsolatban

-Tájékoztató földi szúnyoggyérítésről:  lakosság-2

-Önkormányzati Földekre vonatkozó hirdetmény: HIRDETMÉNY   VÁLLALKOZÁSI SZERZŐDÉS-tervezet  Ingatlanok 1

-Hirdetmény Toyota Hilux eladásával kapcsolatban Toyota

-Lomtalanítással kapcsolatos Információ Lomtalanítás 2022

-Kormányablak rendkívüli nyitvatartása:Okmányok pótlása választás napján

-Szavazatszámláló Bizottság Tagjai:    SZSZB tagok

-Kormányhivatali Közlemény M4-es Autópálya ügyében. közlemény kormányhivatal M4

-Meghívó Nyílt Testületi Ülésre (2022.02.16.) meghívo 2022.02.16. testületi

-Kormányablak tájékoztató (2022.03.02) Kenderes-Berekfürdő-Kumadaras 2022.03.02

-Meghívó nyílt Testületi Ülésre (2022.01.19)testületi meghívo

-Meghivó nyilt Testületi Ülésre (2022.01.11.)Meghívó

-Tájékoztató Hulladék elszállítás 2022. I. Félév  2022. I. félévi hulladéknaptár Kenderes

-Hirdetmény Karcagi Járási Hivatal:    Hirdetmény adattörlő cimke Karcagi JH

-TRV Zrt. Tájékoztató:  Kenderes

-Bursa Hungarica 2021/2022  https://emet.gov.hu/kategoria/kiemelt-kategoriak/felhivasok/bursa-hungarica/

-Eon Gallyazási Értesítő  SKonica_21221092117140

-Parlagfű Tájékoztató:Parlagfű Tájékoztató

-Tájékoztató Rendszeres Gyermekvédelmi Kedvezményre való jogosultság hosszabbodásról    Rendszeres gyermekvédelmi kedv tájékoztató

-Tájékoztató kihelyezett ügyfél fogadásról Bánhalmán

-Tájékoztató Kormányablak szolgáltatásról:HIRDETMÉNY Kormányablak (2021.05.)

-Tájékoztató Szemétszállítással kapcsolatos ügyfél fogadási idő változásáról     Ügyfélszolgálatok rendje

-Tájékoztató a Városgazdálkodás által nyújtott szolgáltatásokról

-Tájékoztató csatorna bekötéssel kapcsolatban:    csatorna

-Közvilágítással kapcsolatos hibák bejelentése

-Hulladék elszállítással kapcsolatos felhívás  Hulladék elszállítás

-Ebtartásra és eb összeírásra vonatkozó intézkedések

-E.ON tájékoztató

-Építésügyi Tájékoztató lakosság részére

-Pályázati kiírás a Kenderes Petőfi út 1/b Önkormányzati tulajdonú ingatlan értékesítésére 

Felhívás és tájékoztató a vírusjárvány idején életbe lépett változásokról

-Tájékoztató az álhíreket terjesztő oldalakról

-Pályázati kiírás ingatlan bérbeadására

-Felhívás az önkormányzat bankszámla számainak változásáról

-Tájékoztatás a szelektív és zöld hulladék elszállításáról

-TRV Zrt. Tájékoztatója a Kenderes és Bánhalmán folyó szennyvíz rákötés menetéről

-Avarégetéssel kapcsolatos információk

-Street Workout

-Magyar Falu Program: Temető Infrastruktúra fejlesztés 2020.

Mobil Kormányablakkal Kapcsolatos Információk

-M4 gyorsforgalmi út tervezet

-Rendelési Idő-Orvosi Rendelők

—————————–

Változás Tüdőszűrő vizsgálattal kapcsolatban

Figyelem!
Változás Tüdőszűréssel kapcsolatban!
A Tüdőszűrő kamion meghibásodása miatt a Kenderesre tervezett tüdőszűrő vizsgálat elmarad. Ha valakinek szükséges a vizsgálat elvégzése, azt Örményesen a kastélyban 2022. május 16-20-ig elvégezheti. Megértésüket köszönjük

Tájékoztató földi szúnyoggyérítésről

 

Ezúton értesítjük a lakosságot, hogy településünk területén földi úton történő szúnyoggyérítés kerül elvégzésre.

A kezelés pontos időpontja: 2022. május 16. napján, napnyugta utáni órákban. Pótnapok: 2022. május 17-18 napjai, ugyanebben az időben.

Alkalmazott készítmény: Deltasect Plus 1,2 ULV szúnyogirtó szer.

A készítmény a kijuttatott csekély mennyiségben (0,6 liter/hektár) kizárólag az érzékenyebb rovarokat pusztítja el, melegvérű állatokra, emberre nem veszélyes, hatóanyaga néhány óra alatt lebomlik.

A lakosság részére javasolt intézkedések:

A szabadban tárolt gyermekjátékokat, élelmiszereket, evőeszközöket, a szabadban szárított ruhákat, a kezelés napján javasolt összegyűjteni vagy letakarni. A kezelés idejére és az azt követő 1 órában javasolt az ablakokat, ajtókat zárva tartani és a külső levegőt bejuttató mesterséges szellőztető berendezéseket kikapcsolni. A kezelt területen termő zöldségeket, gyümölcsöket fogyasztás vagy feldolgozás előtt ajánlott megmosni. A kezelést végző gépkocsi közvetlen közelében tartózkodni nem szabad.

A szabadban, fedetlenül tárolt vízgyűjtő edényekben, a különböző tárgyakban megülő esővízben akár egy hét alatt is kifejlődhetnek a szúnyoglárvák. A szúnyogirtó kezelés kiegészítéseként ajánlott, hogy az ingatlantulajdonosok szüntessék meg, rendszeresen ürítsék vagy takarják le az épületek körüli kisebb, pangó vízgyülemeket.


 

Önkormányzati földekre vonatkozó hirdetmény

Kenderes Városi Önkormányzat

5331 Kenderes, Szent István út 56.

Telefon: 59/328-251

Iktatószám: KEN/1703-1/2022

 

 

HIRDETMÉNY

 

Napraforgó termesztéshez kapcsolódó mezőgazdasági munkák elvégzésére vonatkozóan

 

  1. Ajánlatkérő neve: Kenderes Városi Önkormányzat székhelye: 5331 Kenderes, Szent István út 56.

telefonszáma: 59/328-251

e-mail cím: polgarmester@kenderes.hu, titkarsag@kenderes.hu

honlap: www.kenderes.hu

kapcsolattartó: dr. Záhonyi Ferenc jegyző, 59/328-251, jegyzo@kenderes.hu

 

  1. Beszerzési eljárás: nyílt

 

  1. Az ajánlattételi dokumentumok elérhetősége: www.kenderes.hu/hirek

 

  1. Beszerzés tárgya:

Napraforgó termesztéshez kapcsolódó mezőgazdasági munkák elvégzése

A szolgáltatás megrendelése (pl. bemunkálás, vetés, vegyszerezés, sorművelés, aratás) magában foglalja az árubeszerzést is (pl. vetőmag, műtrágya, gyomirtó).

 

  1. Megkötni kívánt szerződés: vállalkozási szerződés

 

  1. Ellenszolgáltatás teljesítésének feltétele: számla kiállításától számított 15 napon belül

 

  1. Alternatív ajánlattétel kizárt.

 

  1. Részajánlattétel lehetősége kizárt.

 

  1. Értékelési szempont: legalacsonyabb megajánlott ár.

 

  1. Ajánlattevő természetes személy vagy jogi személy esetén átlátható szervezet lehet.

 

  1. Ajánlat tartalma: azonosító adatok (természetes személy esetén ajánlattevő neve, leánykori neve, születési helye, ideje, anyja neve, lakcíme; jogi személy esetén cégnév, székhely, adószám), megajánlott ellenérték, aláírás.

 

  1. Ajánlatkérő egy alkalommal biztosít hiánypótlásra lehetőséget.

 

  1. Ajánlattételi határidő: 2022. május 16. 15:00 óra

 

  1. Az ajánlat benyújtásának módja: postai úton a Kenderesi Polgármesteri Hivatal (5331 Kenderes, Szent István út 56.) címére megküldve vagy személyesen – lezárt borítékban – a Kenderesi Polgármesteri Hivatal titkárságán átadva. Mindkét esetben fel kell tüntetni a borítékon a következőt: „Ajánlat – Napraforgó termesztéshez kapcsolódó mezőgazdasági munkák elvégzésére vonatkozóan”

 

  1. Ajánlattevő az ajánlat elkészítéséért ellenszolgáltatást nem igényelhet.

 

  1. Ajánlatok felbontásának ideje: 2022. május 16. 15:00 óra

 

  1. Ajánlatok felbontásának helye: Kenderesi Polgármesteri Hivatal (5331 Kenderes, Szent István út 56.) polgármesteri irodája

 

  1. Ajánlati kötöttség időtartama: 15 nap

 

  1. Ajánlati biztosíték nem kerül előírásra.

 

  1. Ajánlat nyelve: magyar.

 

  1. Szerződés biztosítéka: meghiúsulási kötbér.

Meghiúsulási kötbér: teljesítés elmaradása esetén a vállalkozói díj 5 %-a.

 

  1. Amennyiben az eljárás nyertese a szerződéskötéstől visszalép, az ajánlatkérő a második legkedvezőbb ajánlatot tevőnek minősített személlyel kíván szerződést kötni.

 

  1. További információ: az ajánlattevő részéről az ajánlat az ajánlattételi határidő alatt módosítható, visszavonható.

Ajánlatkérő eredménytelenné nyilvánítja az eljárást, ha az eljárás tisztaságát sértő cselekményt észlel.

 

 

Kenderes, 2022. május 6.

 

 

Kenderes Városi Önkormányzat

Pdf Formátumban:  HIRDETMÉNY

VÁLLALKOZÁSI SZERZŐDÉS-tervezet

Ingatlanok 1

 


 

Hirdetmény Toyota Hilux eladásával kapcsolatban:

 

Kenderes Városi Önkormányzat

5331 Kenderes, Szent István út 56.

Telefon: 59/328-251

Iktatószám: KEN/1656-1/2022

 

 

HIRDETMÉNY

 

Toyota Hilux tehergépkocsi értékesítésére vonatkozóan

 

  1. Ajánlatkérő neve: Kenderes Városi Önkormányzat

székhelye: 5331 Kenderes, Szent István út 56.

telefonszáma: 59/328-251

e-mail cím: polgarmester@kenderes.hu, titkarsag@kenderes.hu

honlap: www.kenderes.hu

kapcsolattartó: dr. Záhonyi Ferenc jegyző, 59/328-251, jegyzo@kenderes.hu

 

  1. Értékesítés módja: versenyeztetési eljárás nyilvános pályázattal

 

  1. Az ajánlattételi dokumentumok elérhetősége: www.kenderes.hu/hirek

 

  1. Értékesíteni kívánt vagyontárgy:

Márka: Toyota

Típus: Hilux 2,4 D-4D 4×4 Double Cab

Gyártási év: 2016

Alvázszám: AHTBB3CD701730164

Járműfajta: tehergépkocsi

Hengerűrtartalom: 2393 cm3

Teljesítmény: 110 kW

Motortípus: Diesel

Euro norma: EURO 6d

Váltó: 6 fokozatú automata – Tiptronic

Össztömeg: 3210 kg

Tengelytáv: 3085 mm

Futásteljesítmény: 94 000 km

Eurotax-kód: 860HL013

 

 

  1. Megkötni kívánt szerződés: adásvételi szerződés

 

  1. Ellenszolgáltatás teljesítésének feltétele: szerződéskötéstől számított 8 napon belül

 

  1. Becsült érték (bruttó): 6 500 000,- Ft + Áfa, azaz hatmillió-ötszázezer forint + Áfa

 

  1. Alternatív ajánlattétel kizárt.

 

  1. Részajánlattétel lehetősége kizárt.

 

  1. Értékelési szempont: legmagasabb megajánlott ár.

 

  1. Ajánlattevő természetes személy vagy jogi személy esetén átlátható szervezet lehet.

 

  1. Ajánlat tartalma: azonosító adatok (természetes személy esetén ajánlattevő neve, leánykori neve, születési helye, ideje, anyja neve, lakcíme; jogi személy esetén cégnév, székhely, adószám), megajánlott ellenérték, aláírás.

 

  1. Ajánlatkérő egy alkalommal biztosít hiánypótlásra lehetőséget.

 

  1. Ajánlattételi határidő: 2022. május 16. 16:00 óra

 

  1. Az ajánlat benyújtásának módja: postai úton a Kenderesi Polgármesteri Hivatal (5331 Kenderes, Szent István út 56.) címére megküldve vagy személyesen – lezárt borítékban – a Kenderesi Polgármesteri Hivatal titkárságán átadva. Mindkét esetben fel kell tüntetni a borítékon a következőt: „Ajánlat – Toyota Hilux tehergépkocsira vonatkozóan”

 

  1. Ajánlattevő az ajánlat elkészítéséért ellenszolgáltatást nem igényelhet.

 

  1. Ajánlatok felbontásának ideje: 2022. május 16. 16:00 óra

 

  1. Ajánlatok felbontásának helye: Kenderesi Polgármesteri Hivatal (5331 Kenderes, Szent István út 56.) jegyzői irodája

 

  1. Ajánlati kötöttség időtartama: 15 nap

 

  1. Ajánlati biztosíték nem kerül előírásra.

 

  1. Ajánlat nyelve: magyar.

 

  1. Szerződés biztosítékai: meghiúsulási vagy késedelmi kötbér.

Késedelmi kötbér: vételár megfizetésének késedelme esetén naptári naponként a vételár 0,5 %-a, legfeljebb 10 napig.

Meghiúsulási kötbér: teljesítés elmaradása vagy 10 napot meghaladó késedelem esetén a vételár 5 %-a.

 

  1. Amennyiben az eljárás nyertese a szerződéskötéstől visszalép, az ajánlatkérő a második legkedvezőbb ajánlatot tevőnek minősített személlyel kíván szerződést kötni.

 

  1. További információ: az ajánlattevő részéről az ajánlat az ajánlattételi határidő alatt módosítható, visszavonható.

Ajánlatkérő eredménytelenné nyilvánítja az eljárást, ha egy ajánlat sem éri el a becsült érték összegét vagy az eljárás tisztaságát sértő cselekményt észlel.

 

 

Kenderes, 2022. április 29.

 

 

Kenderes Városi Önkormányzat

Kormányablak rendkívüli Nyitvatartása:

Okmányok pótlása választás napján

A Szavazatszámláló Bizottság tagjai:

Kenderes Városi Önkormányzat (5331 Kenderes, Szent István út 56.) Képviselőtestülete
megválasztotta Kenderes szavazatszámláló bizottságainak tagjait, akik az alábbiakban
meghatározott személyek:

Tagok:

Márki Katalin

Farkasné Juhász Anita
Kővári Anikó

Czakó Andrea

Baktai Gina

Molnár Sándorné

Szűcs Anita
Erdei Renáta
Takács Lívia
Farkas Györgyné

Koncz Mihályné
Erdei Józsefné
Baranyiné Molnár Erika
Farkasné Kota Ilona
Szabó Judit
Póttagok:

Demeter Mária
Takács László István

Kovács Miklósné
Molnár Alexandra
Nagy Marietta
Vántusné Knoch Diána
Kosztáné Komlódi Katalin


 

-Kormányhivatali Közlemény M4-es Autópálya ügyében. közlemény kormányhivatal M4


 

Meghívó Nyílt Testületi Ülésre (2022.02.16.)

meghívo 2022.02.16. testületi

————————————

Kormányablak Tájékoztató

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kormányhivatal Mobilizált Kormányablak Ügyfél szolgálatának (Kormányablak busz)

ügyfélfogadás helyszínei és időpontjai:

  1. március 02. (szerda)

Kenderes:                     08:30 – 10:00

Kenderes, Művelődési Ház melletti parkoló (Szent István út 33.)

Kenderes-Berekfürdő-Kumadaras 2022.03.02


 

Meghívó Nyílt Testületi Ülésre (2022.01.19)

testületi meghívo Sürgősségi-fkm Sürgősségi-munkaterv Sürgősségi-fk Pénzügyi előterjesztés 2022.január 19. pénzügyi meghívó


 

Meghívó nyílt Testületi Ülésre 2022.01.11.

Kenderes Városi Önkormányzat Polgármesterétől 

5331 Kenderes, Szent István út 56. Telefon: 0659328109 

Meghívó Kenderes Városi Önkormányzat Képviselőtestülete 

  1. 2022. január 11én (kedden) 16:30 órakor rendkívüli, nyílt ülést tart, melyre ezúton meghívom 

Az ülés helye: Kenderes Városi Önkormányzat tanácskozóterme 

NAPIREND 

1/ Magyar Falu Program keretében kötendő szerződések Előadó: Bogdán Péter Szabolcs polgármester 

2/ 5331 Kenderes, Szent István út 56. szám alatt található üzlethelyiség bérbeadása Előadó: Bogdán Péter Szabolcs polgármester 

3/ Az 5331 Kenderes külterület, 04/17 hrsz.ú ingatlan 267/974ed részének tulajdonátadása Előadó: Bogdán Péter Szabolcs polgármester 

4/ Az ügyeleti díj felülvizsgálata Előadó: Bogdán Péter Szabolcs polgármester 

5/ 2022es belső ellenőrzési terv jóváhagyása, intézkedési terv ismertetése, 2021es belső ellenőrzési jelentés jóváhagyása Előadó: Bogdán Péter Szabolcs polgármester és Dr. Záhonyi Ferenc jegyző 

6/ Gépjármű értékesítése, valamint annak vételárából tulajdonszerzés a futballpályának helyt adó ingatlan vonatkozásában Előadó: Bogdán Péter Szabolcs polgármester 

7/ Kenderes Városgazdálkodás intézményvezetőjének felmentése Előadó: Bogdán Péter Szabolcs polgármester 

Kenderes, 2022. január 06

Bogdán Péter Szabolcs 

polgármester

Mellékletek:

Adásvételi szerződés tervezet      Kenderes.orvosiműszerek       Adásvételi szerződés tervezet    Kenderes-teherautó       ell jelentés pü.       ell. jel. pü2 ellenőrzési terv      emergency     Intézkedési terv     Meghívó Rendkívüli-2022.jan.11.        Sürgősség oka

———————————————————————————–

Tájékoztató Hulladékelszállítás 2022. I Félév

2022. I. félévi hulladéknaptár Kenderes


 

 

 


 

Hirdetmény Járási Hivatal Karcag

Tisztelt Ügyfeleink!

 

  1. december 1. napjától a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság honlapján (https://nmhh.hu) teszi elérhetővé a fogyasztók számára azt az informatikai programot, amely segítségével egyes tartós adathordozókról véglegesen törölhetők a személyes adatok. Az adattörlő alkalmazás a kereskedő által biztosított címkén szereplő adattörlő kóddal aktiválható, és a fogyasztó számára egy – az adattörlő alkalmazás által támogatott – tartós adathordozó adatainak egyszeri törlésére biztosít lehetőséget (726/2020. (XII.31) Kormányrendelet).

A kereskedő a címkét a vásárlás megtörténtét igazoló számviteli bizonylathoz, jótállási jegyhez, vagy a tartós adathordozó csomagolásához csatolja, és a fogyasztó részére térítésmentesen átadja.

 

Kérem éljenek a jogszabály adta lehetőséggel!

 

Karcag, 2021. november 29.

 

Hodos Julianna

Karcagi Járási Hivatal hivatalvezető

 

 

Tisztelt Tartós Adathordozót Forgalmazó

Kereskedők!

 

Az adatok végleges hozzáférhetetlenné tételét lehetővé tevő alkalmazás biztosításával kapcsolatos eljárási szabályok meghatározásáról szóló 726/2020. (XII.31) Kormányrendelet alapján a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság az adattörlő alkalmazás használatát térítésmentesen biztosítja a kereskedő által a fogyasztó részére átadott címkével.

 

A kereskedő a címkét a székhelye, vagy telephelye szerinti illetékes járási hivatalban veheti át. A Karcagi járásban: Karcagi Járási Hivatal Hatósági Osztály (5300 Karcag, Kossuth tér 1. sz. 1. em. 9. sz iroda; Tel.: 59/795-141; 59/795-153).

Az ügyintézők neve: Branstädter Edit, Bihari-Angyal Zsuzsanna hatósági feladatokat ellátó kormánytisztviselők

Ügyfélfogadási idő:

Hétfő:              7.30– 16.30 óráig

Kedd:              ügyfélfogadás szünetel

Szerda:            8.00 – 16.00 óráig

Csütörtök:       13.00 – 16.00 óráig

Péntek:            8.00 – 12.00 óráig

 

Felhívjuk a kereskedők figyelmét, hogy a címke átvételekor az alábbi dokumentumokat kell bemutatni:

– A kereskedő kereskedelmi tevékenység végzésére való jogosultságának igazolását (a kereskedelmi tevékenység végzésére jogosító okirat: a jegyzőtől kapott működési engedély vagy igazolás).

– A járási hivatalban címke átvételére csak a cégjegyzésre jogosult vezető, vagy annak meghatalmazottja jogosult (aláírási címpéldánnyal és/vagy általános meghatalmazással).

Az átadás-átvételi jegyzőkönyv aláírásához bélyegző szükséges.

Hirdetmény adattörlő cimke Karcagi JH

 

Tisztelt Ügyfelek!

 

 

A Karcagi Járási Hivatal nevében tájékoztatom Önöket, hogy 2021. december 11-én (szombaton) a Karcag, Kossuth tér 1. szám alatti épületben áramszünet miatt nem lesz ügyfélfogadás a Kormányablak Osztályon, a Gyámügyi Osztályon, illetve a Hatósági Osztályon.

 

Ezen a napon a kisújszállási kormányablak 8:00-12:00 óra között fogadja az ügyfeleket.

 

Megértésüket köszönöm.

 

 

Hodos Julianna

hivatalvezető


 

TRV Zrt. Tájékoztató

A Dokumentáció PDF formátumban:  Kenderes


 

 


 

 

————————————————————

Bursa Hungarica 2021/2022.

 

Kenderes Városi Önkormányzat – az idei évben is – csatlakozott

a felsőoktatási hallgatók, illetőleg

a felsőoktatási tanulmányokat kezdeni kívánó fiatalok támogatására létrehozott

Bursa Hungarica Felsőoktatási Önkormányzati Ösztöndíjrendszer

  1. évi fordulójához

 

 

Az “A” típusú pályázatra azok a Kenderes területén lakóhellyel rendelkező, hátrányos szociális helyzetű hallgatók jelentkezhetnek, akik felsőoktatási intézményben (felsőoktatási hallgatói jogviszony keretében) teljes idejű (nappali munkarend) alapképzésben, mesterképzésben, osztatlan képzésben vagy felsőfokú, illetve felsőoktatási szakképzésben folytatják tanulmányaikat.

Az ösztöndíjra pályázhatnak a 2021 szeptemberében felsőoktatási tanulmányaik utolsó évét megkezdő hallgatók is. Amennyiben az ösztöndíjas hallgatói jogviszonya 2022 őszén már nem áll fenn, úgy a 2022/2023. tanév első félévére eső ösztöndíj már nem kerül folyósításra. Az ösztöndíjra pályázatot nyújthatnak be azok a hallgatók is, akiknek a hallgatói jogviszonya a felsőoktatási intézményben a pályázás időpontjában szünetel. Az ösztöndíj folyósításának feltétele, hogy a 2021/2022. tanév második félévére a beiratkozott hallgató aktív hallgatói jogviszonnyal rendelkezzen.

“B” típusú pályázatra azok a Kenderes területén lakóhellyel rendelkező, hátrányos szociális helyzetű, a 2021/2022. tanévben utolsó éves, érettségi előtt álló középiskolás, illetve felsőfokú végzettséggel nem rendelkező, felsőoktatási intézménybe felvételt még nem nyert, érettségizett pályázók jelentkezhetnek, akik a 2022/2023. tanévtől kezdődően felsőoktatási intézményben teljes idejű (nappali munkarend) alapképzésben, osztatlan képzésben vagy felsőoktatási szakképzésben kívánnak részt venni. A “B” típusú pályázatra jelentkezők közül csak azok részesülhetnek ösztöndíjban, akik a 2021. évi általános felvételi eljárásban először nyernek felvételt felsőoktatási intézménybe, és tanulmányaikat a 2022/2023. tanévben ténylegesen megkezdik.

 

A pályázat rögzítésének és az Önkormányzathoz történő benyújtásának határideje:

  1. november 5.

 

A személyes és pályázati adatok ellenőrzését, feltöltését követően a pályázati űrlapot kinyomtatva és aláírva a Kenderesi Polgármesteri Hivatal Titkárságára (5331 Kenderes, Szent István út 56.) egy példányban – a kötelező mellékletekkel együtt – kell benyújtani. A pályázati űrlap csak a pályázati kiírásban meghatározott csatolandó mellékletekkel együtt érvényes.

 

A pályázattal kapcsolatban részletes kiírás az alábbi oldalról tölthető le: https://emet.gov.hu/kategoria/kiemelt-kategoriak/felhivasok/bursa-hungarica/

Tájékoztatás Bursa Hungarica 2021-2022

 

 


 

E-on Gallyazási Értesítő

 

Tisztelt Kenderesi és Bánhalmai Lakosok!

 

Az E.ON Tiszántúli Áramhálózati Zrt. (4024 Debrecen, Kossuth L. u. 41.) a mellékletként szereplő felhívásában kéri az ingatlantulajdonosokat, használókat, kezelőket, bérlőket a villamos hálózatok nyomvonalát és a biztonsági övezetet érintő akár élő, akár elszáradt, gondozott vagy gondozatlan fák, bokrok, növényzet eltávolítására, a fák gallyazásának elvégzésére.

 

Azon a területeken, ahol a gallyazási munkálatok nem kerülnek elvégésre, a Béres Erdészeti Szolgáltató Kft. (5300 Karcag, Erdészlak 42.) látja el ezen feladatokat 2021. október 31-ig.

 

Üdvözlettel,

Kenderesi Polgármesteri Hivatal

Melléklet:     SKonica_21221092117140

 


 

 


 

Tájékoztató Kihelyezett Ügyfél fogadásról

Tisztelt Bánhalmi Lakosok
A Kenderes Városi Önkormányzat Polgármesteri Hivatala 2021. január 19-től minden kedd reggel 8:00 és 10:00 óra között ügyfélfogadást tart Bánhalmán a Közösségi Házban (5349 Bánhalma, a volt Általános Iskola épülete) ahol a Polgármesteri Hivatal, a Gondozási Központ, Család-és Gyermekjóléti Szolgálat, valamint a Városi Könyvtár munkatársai fogadják az ügyfeleiket. A hivatal kollégái szíves tájékoztatást nyújtanak, és segítenek az ügyeik elindításában.
Tisztelettel: Bogdán Péter
Polgármester
———————————————————————————–
Tájékoztatás Kihelyezett kormányablak szolgáltatásról

HIRDETMÉNY
Értesítjük a Tisztelt Lakosságot, hogy 2021. június 2. napján ismételten elérhető lesz városunkban a
MOBILIZÁT KORMÁNYABALAK ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
Helyszín: Kenderes, Művelődési Ház parkolója
Ideje: 2021.
Egyéb tudnivalók:
1) Időpont foglalás nem szükséges az ügyfelek fogadása érkezési sorrendben történik (kb.: 25-30 fő) kiszolgálására ad lehetőséget az időkorlát.
2) Várakozás közben betartandóak a járványügyi szabályok (megfelelő távolságtartás, szájmaszk viselete, kézfertőtlenítés)
Intézhető ügyek köre:
• Személyazonosító igazolvánnyal kapcsolatos ügyintézés
• Lakcímkártyával kapcsolatos ügyintézés
• Vezetői engedéllyel (jogosítvánnyal) kapcsolatos ügyintézés
• Parkolási igazolvánnyal kapcsolatos ügyintézés
• Diákigazolvány igényléséhez szükséges NEK adatlap felvétele
• Ügyfélkapu regisztráció
• Tulajdoni lappal kapcsolatos ügyintézés
• Meghatalmazás illetve törvényes képviseleti jogosultság Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Térben rögzítése
• Erkölcsi bizonyítvány igénylésével kapcsolatos ügyindítás
• A biztosított személyek esetében Európai Egészségbiztosítási Kártya kiállítása
• A biztosított személyek esetében TAJ kártya másodlatának kiadása
• Információszolgáltatás kormányablak és szociális igazgatási ügyekben valamint általános ügyekben
• Kérelmek átvétele és továbbítása a hatáskörrel és illetékességgel rendelkező hatósághoz
Bogdán Péter Szabolcs
polgármester

HIRDETMÉNY Kormányablak (2021.05.)


 


 

Tájékoztató  a Városgazdálkodás által nyújtott szolgáltatásokról

Tisztelt Lakosság!
A Kenderesi Városgazdálkodás a következő szolgáltatásaival áll a lakók rendelkezésére.
Amennyiben a vállalkozói díj a bruttó 50 000,- Ft, azaz ötvenezer forint összeget meghaladja, részletfizetési lehetőséget biztosít a megrendelői részére.
Csatornabekötés megrendelése esetén – a vállalkozói díj összegétől függetlenül – részletfizetési lehetőséget nyújt.
A megrendelő kérésére akár 4, azaz négy részletben is történhet a vállalkozói díj megfizetése.
A vállalkozói díjak a következők:
a) gépi tevékenység végzése VOLVO homlokrakodóval: bruttó
12 700,- Ft/üzemóra,
b) szállítás MTZ traktorral: bruttó 6 985,- Ft/alkalom,
c) betonvágás: bruttó 3000,- Ft/m,
d) síküveg-vágás: bruttó 5 500,- Ft/m,
e) üvegezés (anyagköltséget magában foglalva): bruttó 7 500,-
Ft/m2,
f) lágyszárú növények vágása (pl. fűnyírás): bruttó 100 Ft/m2, de
legalább bruttó 5000,- Ft,
g) csatornabekötés: 5 500,- Ft/m
Elérhetőségek: Kenderesi Városgazdálkodás
06/59 328-206 telefonszámon,
a kvg@kenderes.hu,
vagy személyesen a Polgármesteri Hivatal udvarában.
———————————————————————————–


 

Lakossági tájékoztató közvilágítási hibák bejelentéséről

A közvilágítási hibákkal kapcsolatban az alábbiakra hívjuk fel a Tisztelt Lakosság figyelmét:
– A közvilágítási hibákat:
EC-Energie Investment Kft. felé jelezzék és ne az (E.ON ügyfél szolgálatának) vagy a  Kenderes Város Önkormányzat Műszaki csoportjának.
– A bejelentésnél az alábbi adatokat kérjük megadni:
– bejelentő neve, címe, telefonszáma
– település, utca neve, házszám (ha lakóház előtt van a meghibásodás)
– hány lámpát érint a meghibásodás
– a hiba típusa (egy vagy több lámpatest nem világít, stb.)
Elérhetőségek:
Önkormányzat:
Telefon: (06) 59-328-106 (munkaidőben!)
E-mail: muszak2@kenderes.hu

EC-Energie Investment Kft.:
Telefon: 06 23/540-430
Mobil: 06 30/500-5655
E-mail: hibabejelentes@multienergie.hu
Honlap: https://energieinvestment.hu/energieinvestment/hibabejelentes.html

Műszaki csoport

 

 


Hulladék elszállítással kapcsolatos információk

Hulladék elszállítás


-Tájékoztató a szemétszállítás 2021 II. félévi menetrendjéről:

Hirdetés Kenderes 2021. II. félévi szelektív és zöldhull

2021. II. félévi hulladéknaptár hátoldal Kenderes

 

 


Gátfelhajtási Tájékoztató

Gáthasználati útmutató

Gátfelhajtási tájékoztató


Ebtartásra és eb összeírásra vonatkozó intézkedések

Felhívás az ebtartás szabályainak betartására

Felhívás ebösszeírásra

adatlap-eb-bejelentese-nyilvantartasba-2021

adatlap-eb-tartasban-bekovetkezett-valtozas-bejelentesere-2021

———————————-


E.ON Felhívás

E.ON felhívás


Építésügyi Tájékoztató a lakosság részére

Építésügy tájékoztató


-Pályázati kiírás a Kenderes Petőfi út 1/b Önkormányzati tulajdonú ingatlan értékesítésére

 

Pályázati kiírás (honlapra) Petőfi út

 


Felhívás és tájékoztató a vírusjárvány idején életbe lépett változásokról:

Tájékoztató

Ez úton értesítjük Kenderes és Bánhalma lakosságát, hogy a járványügyi helyzetre való tekintettel a polgármesteri hivatal ügyfél fogadási rendje az alábbi módon változott:

Amennyibe ügyeik elintézéséhez nem szükséges a személyes kontaktus, úgy kérjük hogy azt telefonon, e-mailben, vagy ügyfélkapun keresztül intézzék.

A hivatal területén ügyfelek nem tartózkodhatnak, a bejáratnál található ügyeletes ablaknál kihelyezett iratgyűjtő urnákba kell elhelyezni a kitöltött nyomtatványokat. Amennyiben az adott ügy elvégzéséhez ügyintéző szükséges, úgy azt az ügyeletes ablaknál kell jelezni.

A Kormányhivatal dolgozóit is ott kell kérni, valamint a Polgármester és a Jegyző Úrhoz megbeszélt találkozókra is ott kell jelentkezni.

A Hivatal területén a szájmaszk és a kézfertőtlenítő használata, valamint a biztonsági távolság (1,5 méter) betartása kötelező.

Ügyfél fogadási idő:

Hétfő:8:00-12:00 óra

Szerda:13:00-16:30 óra

Csütörtök: 8:00-12:00 óra

Péntek: 8:00-12:00 óra

EMMI tájékoztató a járványügyi és veszélyhelyzeti védelmi intézkedésekről

 Tájékoztató


Tájékoztató a nem valós híreket terjesztő oldalakról

Elég gyakran megesik hogy a Facebook vagy a Google oldalairól olyan információk kerülnek közbeszéd tárgyává, melyek információ tartalma nem valós.

https://www.urbanlegends.hu/2020/01/megteveszto-magyar-hiroldalak-listaja-2020/

 


PÁLYÁZATI KIÍRÁS INGATLAN BÉRBEADÁSÁRA

Kenderes Város Önkormányzata (5331 Kenderes, Szent István út 56.) piaci alapon történő bérlakás hasznosítására hirdeti meg a tulajdonában álló egyik lakóingatlanát.
1) Az ingatlan címe: 5331 Kenderes, Somogyi Béla út 56. (1. lakóegység)
2) A bérbe adni kívánt lakóegység területe: 80,04 m2, mely az alábbi helyiségekből áll: (3 db külön bejáratú hálószoba, előtér, konyha+étkező, fürdőszaba+WC)
3) A bérleti díj mértéke: 32.016 Ft/hó. (400 Ft/m2)
4) A lakás kiváló műszaki állapotú, összkomfort fokozatú.
5) A lakás bérbeadás előtt megtekinthető. Igényét Katona Sándor köztisztviselőnél jelezheti a 06/59-328-106-os telefonszámon.
6) A pályázat benyújtási határideje: 2021. január 29. 1000 óra
7) A pályázatot írásban lehet benyújtani a következő címre:
a. Kenderes Város Polgármesteri Hivatal Bogdán Péter Szabolcs Polgármester részére (5331 Kenderes, Szent István út 56) – A borítékra rá kell írni: „pályázat Somogyi Béla út 24. szám alatti 1. számú ingatlan bérbevételére”. vagy
b. polgarmester@kenderes.hu E-mail címre
8) A pályázatnak tartalmaznia kell:
a. Azokat az adatokat, melyek azt igazolják, hogy a pályázó a kiírt pályázati feltételeknek megfelel;
b. a pályázó nyilatkozatát, hogy a kiírt pályázati feltételeket elfogadja.
Kenderes, 2021. január 12.
Bogdán Péter Szabolcs
Polgármester


 

 

Felhívás az Önkormányzat bankszámla számainak változásáról

Figyelem!

Kenderes Város Önkormányzata 2021. január 4. napjával bankváltást hajtott végre, ennek értelmében az ezt megelőző OTP NYRT Zrt Bank-nál vezetett számlaszámai megszűntek, az ezekre a számokra kiállított készpénz átutalási megbízások érvényét vesztették. Az új, K&H Banknál vezetett számlaszámok a következők:

Bankszámlaszám megnevezése K&H Bankszámlaszám
Kenderes Önkormányzat Pénzforgalmi számla 10404522-00032898-00000008
Kenderes Eljárási illeték számla 10404522-00032899-00000007
Kenderes Iparűzési Adó számla 10404522-00032900-00000006
Bírság Számla 10404522-00032901-00000005
Késedelmi Pótlék számla 10404522-00032902-00000004
Kenderes önkormányzat talajterhelési Díj számla 10404522-00032903-00000003
Kenderes Idegen Bevétele 10404522-00032904-00000002
Gépjárműadó Beszedési számla 10404522-00032911-00000002
Start Munkaprogram számla 10404522-00032914-00000009
Koronavírus Adománygyüjtő számla 10404522-00032919-00000004

 

Tájékoztató a szelektív és zöldhulladék elszállításáról (2021 II. félév)

 

 

Hirdetés Kenderes 2021. II. félévi szelektív és zöldhull

Hirdetés Kenderes 2021. I. félévi szelektív és zöldhull

———————————————–

Tájékoztató a csatornabekötés folyamatáról

 

Csatorna bekötés átvétel folyamata Kenderes-Bánhalma településeken:
Azon fogyasztók esetében, akik a bekötés igénylőket a Kenderesi Önkormányzatnál adták le
az átvétel folyamata az alábbiak szerint történik:
Az igénylő alapján a műszakos kollégák felkeresik a fogyasztót és elvégzik a csatorna bekötés
átvételt, melynek során a munkadíjról szóló csekk átadásra kerül a Fogyasztó részére.
A helyszínen készült csatorna bekötési jegyzőkönyv alapján a számlázási csoport elkészíti, és
postai úton továbbítja a lakos részére a víz-szennyvízszolgáltatási közüzemi szerződést.
A szerződés 1 példányát (adatok ellenőrzésével/pótlásával) aláírást követően kérjük
visszajuttatni Társaságunk részére a befizetett csekk másolatával együtt.
Azok a felhasználók, akik nem adták le az igényüket az Önkormányzatnál, ők a Kisújszállási
ügyfélszolgálaton személyesen tudják megtenni.
A 3.500 Ft munkadíjat a helyszínen POS terminálon, vagy csekken kell megfizetni.
A befizetés igazolását követően a műszakos kollégák felkeresik a fogyasztót, és elvégzik a
csatorna bekötés átvételt.
A helyszínen készült csatorna bekötési jegyzőkönyv alapján a számlázási csoport elkészíti, és
postai úton továbbítja a lakos részére a víz-szennyvízszolgáltatási közüzemi szerződést.
Aki már leadta az igénylőlapot és kiépítette a belső hálózatát, csatlakozzon rá a
csatornahálózatra, a rákötést jelentse be a 06-70/3771635-s telefonon a műszaki kollégák felé.
A kollégák folyamatosan végzik a bekötés átvételeket, hamarosan mindenkit fel fognak
keresni.
Bánhalma Bán Tibor, és Dékány Sándor úti ingatlanok rákötésének időpontjáról az
üzemeltetési út elkészítését követően az Önkormányzat fogja értesíteni a lakosságot.
FONTOS TÁJÉKOZTATÁS:
Amennyiben a Felhasználó a befizetés igazolását nem mutatja be, az átvétel nem kerül
feldolgozásra és az Önkormányzat részére talajterhelési hozzájárulást kell megfizetnie, mely
sokkal magasabb összegű lesz, mint a víz-szennyvíz számlája.
TRV. ZRT

Letölthető Tájékoztató:Önkormányzat tájékoztatása a csatorna bekötések folyamatáról

Egyébb letölthető tájékoztatók:

TRV tájékoztató

Szennyvízbekötéssel kapcsolatos információk (módosított)

———————————————————————————–

Avarégetéssel kapcsolatos Információ

Jövő évtől tilos az avar és a kerti hulladék égetése.

2021. január 1-jével hatályát veszti azon rendelkezés, amely alapján az önkormányzatok rendeletben szabályozhatják az avarégetést

[1995. évi LIII. törvény a környezet védelmének általános szabályairól 48. § (4) bekezdés b) pontja kivezetésre kerül:

(4) A települési önkormányzat képviselő-testületének hatáskörébe tartozik:

a) a füstködriadó terv,

b)  a háztartási tevékenységgel okozott légszennyezésre vonatkozó egyes sajátos, az avar és kerti hulladék égetésére vonatkozó szabályok rendelettel történő megállapítása,

c) a légszennyezettség szempontjából ökológiailag sérülékeny területek kijelölésével kapcsolatos eljárásban való közreműködés,

d)  területek zajvédelmi szempontból fokozottan védetté nyilvánítása,

e)  csendes övezet kijelölése, valamint

f) a helyi zajvédelmi szabályok megállapítása.

(Hatályos 2020.07.01.- 2020.12.31.) ]

,így a levegő védelméről szóló kormányrendelet alapján

[ 306/2010. (XII. 23.) Korm. rendelet a levegő védelméről

27. § (1) E § rendelkezéseitől – önkormányzati rendelet kivételével – jogszabály eltérően rendelkezhet.

(2) Hulladék nyílt téri, vagy a hulladékok égetésének feltételeit rögzítő jogszabályban foglaltaknak nem megfelelő berendezésben történő égetése, a háztartásban keletkező papírhulladék és veszélyesnek nem minősülő, kezeletlen fahulladék háztartási berendezésben történő égetése kivételével tilos. Nyílt téri hulladékégetésnek minősül, ha a hulladék – az elemi kár kivételével – bármilyen okból kigyullad.

(3) Lábon álló növényzet, tarló és növénytermesztéssel összefüggésben keletkezett hulladék nyílt téri égetése tilos.

(Hatályos 2021.01.01. – )]

általánossá válik a tilalom az egész ország területén.

———————————————————————————–

Street Workout:

Kenderes-Bánhalmán, a Közösségi Ház udvarán kültéri sportpark kialakítására kerül sor 2022-ben.

Az elmúlt években egyre nagyobb teret nyer a szabadidős sportban az úgynevezett „street–workout”, azaz a szabadtéren felállított testedző eszközök, parkok – „sportparkok” – használata.

A „C” típusú sportpark alapterülete 156 m2, gumi burkolatú, 8 eszközt telepítenek rá, amelyek húzódzkodásra, has- és hátizom erősítő gyakorlatokra, fekvőtámaszra, valamint lépcsőzésre, bordásfalon végezhető gyakorlatokra és függeszkedésre alkalmasak.


Tisztelt Lakosok

A Magyar Falu Program keretében a  „Temetői infrastruktúra fejlesztése – 2020” pályázati kiírásra benyújtott pályázatunk vizsgálata megtörtént, mely megfelel valamennyi tartalmi értékelési szempontnak, azonban a rendelkezésre álló forrás kimerült, így a pályázatunk tartaléklistára került.

Gyopáros Albert Kormánybiztos Úr tájékoztatása szerint, amennyiben forrás szabadul fel, úgy megvalósulhat a Kenderes-Bánhalma külterületén, a 065/10 hrsz.-ú ingatlanon található temető kerítésének és járdájának építése, és ehhez kapcsolódóan a terület Kenderes Városi Önkormányzat általi rendbetétele.

Bízunk benne, hogy a jövőben örömteli hírrel tudunk szolgálni

Megjegyzendő:  nem került sor külső cég igénybevételére a pályázat elkészítéséhez, a feladatot a Kenderesi Polgármesteri Hivatal munkatársa végezte el, így költség nem merült fel.

———————————————————————————–

Mobil Kormányablakkal kapcsolatos tájékoztató:

Figyelem! A Mobil Kormányablak Ügyfél szolgálata a járványügyi helyzet megszüntetéséig nem vehető igénybe!

Értesítjük a Tisztelt Lakosságot, hogy 2020. október 15-től havi rendszerességgel Kenderes városában kb. 2 óra időtartamban a Művelődési Ház parkolójában fog tartózkodni és ügyfeleket fogadni a JNSZ Megyei Kormányhivatal Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálata. Az intézhető ügyek listáját megtalálják a tájékoztató anyagban.

 

Legfrissebb információ a Mobil Kormányablakkal kapcsolatban (2020.10.28):

Hírdetmény Kormányablak

http://121433875_758534401371803_4445926922320277103_n.png


-M4 gyorsforgalmi út tervezet

HIRDETMÉNY

Tájékoztatom Kenderes Város lakosságát, a civil, érdekképviseleti és gazdálkodó szervezeteket, valamint a településen működő elismert egyházakat, mint partnereket, hogy a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt megbízásából a tervezett M4 gyorsforgalmi út Törökszentmiklós – Püspökladány közötti szakasz részeként Kenderes Város közigazgatási területét érintő nyomvonal megvalósítása érdekében településrendezési terv módosítás készül.

Az épített környezet alakításáról és védelméről szóló 1997. évi LXXVIII. törvény alapján készül a tervmódosítás. A tervmódosítás eljárásrendje a 314/2012. (XI:8.) Korm. rendelet alapján – tekintettel arra, hogy az M4 gyorsforgalmi út nemzetgazdasági szempontból kiemelt beruházás – tárgyalásos eljárás.

A 143/2020. (IV. 22.) Kormányrendelet a vészhelyzet ideje alatt egyes településfejlesztési, településrendezési, településképi, építésügyi és örökségvédelmi, valamint közigazgatási hatósági eljárási szabályok eltérő alkalmazásáról alapján értesítjük a Tisztelt Partnereket, Kenderes Város lakosságát, a civil és társadalmi szervezetek, az egyházak, a vállalkozókat, őstermelőket., hogy az elkészült előzetes tervdokumentáció Kenderes Város hivatalos weblapján az alábbi linken közzétételre kerül 2020. szeptember 21 – október 06. között.

A teljes dokumentáció letölthető innen: Előzetes tájékoztatási dokumentáció 09.17.-1

A honlapra feltöltött dokumentációval kapcsolatban várjuk írásbeli javaslataik, észrevételeiket, véleményüket. Véleményeiket kérjük, hogy a muszak@kenderes.hu  e-mail címre elküldeni szíveskedjenek, a véleményezés ideje alatt, 2020. október 06-ig.

Véleményeiket, észrevételeiket, javaslataikat ezúton is megköszönjük.

Kenderes, 2020. szeptember 21.

Bogdán Péter Szabolcs

      polgármester

———————————————————————————–

 


HÁZIORVOSI RENDELÉSEK 2021. Április 1-Től:

I. számú körzet Kenderes, Szent I. út 59.
Dr. Szabó Zoltán 0659/328-052 és +3620/924-5451
Hétfő 12:00 – 15:00
Kedd 8:00 – 11:00
Szerda 8:00 – 11:00
Csütörtök 12:00 – 15:00
Péntek 8:00 – 11:00
Receptkiadás, beutaló, táppénzes papír és egyéb orvosi igazolások kiadása rendelési idő előtt fél órával történik.
Rendelési idő után ( 11 órától és 15 órától ) lesz a recept felírás kérés, beutaló kérés és egyéb dokumentációk, ügyek intézése.
II. számú körzet Kenderes, Szent I. út 33/1.
( Dr. Bencze Miklós volt körzete )
Dr. Szabóné Dr. Nagy Erika Teréz  0659/528-038
Hétfő 9:00-11:00
Kedd 12:00 – 14:00
Szerda  (csecsemő tanácsadás)
Csütörtök 12:00 – 14:00
Péntek 12:00 – 14:00
Adminisztrációs ügyek intézése rendelési idő előtt fél órával történik. Rendelési időn kívül a készenléti rendelést Dr. Szabó Zoltán látja el a 20/924-5451-es számon.
III. számú körzet ( Dr. Lőrik Alíz volt körzete )
Dr. Szabó Zoltán +3620/924-5451
Kenderes, Szent I. út 33/1. 528-039
Bánhalma, Kakat út 22/A. 328-183
Hétfő 11:00- 12:00 Bánhalma
Kedd 11:00 – 12:00 Kenderes
Szerda 12:00 – 13:00 Kenderes
Csütörtök 11:00 – 12:00 Bánhalma
Péntek 11:00 – 12:00 Kenderes
Adminisztrációs ügyek intézése rendelési idő előtt fél órával történik.
———————————————————————-

Védőnői Szolgálat

5331 Kenderes Szent István út 59
Tóth-Bojté Anikó védőnő 0630/835-5923
Sárközi Szimonetta védőnő: 0630/434-5185
Tanácsadási idő: telefonos egyeztetés alapján
istanbul escort beylikdüzü escort avcılar escort esenyurt escort esenyurt escort esenyurt escort beylikdüzü escort avcılar escort esenyurt escort beylikdüzü escort marmaris escort izmit escort bodrum escort izmir escort antalya escort antalya escort bayan